יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

הרשעה בפיגוע הדקירה מיום הזיכרון בשנה שעברה בקניון G בכפר סבא

בית המשפט המחוזי מרכז (הרכב כב' השופטים שופט ע' קובו, שופט ע' נאוי, שופטת מ' גרינברג) הרשיע היום על פי הודאתו בכתב אישום מתוקן את מחמד רישה (21) מטול כרם בניסיון רצח בנסיבות של מעשה טרור, זאת בעקבות פיגוע הדקירה שביצע ביום הזיכרון בשנה שעברה בקניון G בכפר סבא.

ועוד כמה מאמרים:

      President Isaac Herzog met with the Prime Minister...
·       תביעה ייצוגית ואכיפה אזרחית
·    מיכאל פן למעצר בית, לא יוסגר בינתיים לארה"ב תיווך ...
עיצום כספי על חברת דואר ישראל בע"מ בגין הפרת הוראת..
רשות המסים החרימה רכבי יוקרה בג'דיידה, מכר ואבו סנאן

לבית המשפט הוצג הסדר טיעון עם הנאשם, במסגרתו הודה והורשע בכתב אישום מתוקן, בניסיון רצח בנסיבות מחמירות של מעשה טרור, וכן בעבירה של כניסה לישראל שלא כחוק.

על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד נתנאל בוג'ו מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם הינו תושב טול כרם אשר במועד הרלבנטי לא החזיק בהיתר כניסה כדין לישראל. הנאשם החליט כי ברצונו להיות "שהיד" באמצעות ביצוע פיגוע דקירה בליבה של מדינת ישראל. לשם כך הצטייד הנאשם בסכין, יצא את ביתו שבטול כרם ונכנס לשטח מדינת ישראל. ביום ה- 28.4.20, מועד בו חל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, הגיע לתחנת אוטובוס הסמוכה לקניון G בכפר סבא. הנאשם ניהל שיחה קצרה עם אישה אשר עמדה אותה העת בתחנה ולאחר שווידא כי היא ישראלית ויהודייה הסתער עליה ודקר אותה פעמים רבות. הנאשם המשיך ודקר את האישה גם לאחר שנשברה ידית האחיזה של הסכין וכשהוא אוחז בחוזקה אך ורק בלהב הסכין שנותר בידו. בשארית כוחותיה, נמלטה הנפגעת מהנאשם, תוך שהוא רודף אחריה. הנאשם לא חדל ממעשיו, אלא לאחר שאזרח שהזדמן למקום שלף את נשקו וירה לעברו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה