יום ראשון, 30 בינואר 2022

תושב רחובות תקף מינית ותוך שימוש בכח ואיומים את בת זוגו, בין היתר בהיותה בהריון

 פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית משפט השלום ברחובות כתב אישום כנגד תושב העיר בגין מעשה מגונה תוך שימוש בכוח ובאיומים, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים, תקיפת בן זוג והיזק בזדוןכתב האישום הוגש בעקבות עבירות מין, תקיפה ואיומים אשר ביצע במספר הזדמנויות כלפי בת זוגו ואם ביתו, בין היתר בהיותה בהריון ממנו.

ועוד כמה מאמרים:

·  כתב אישום נגד תושב ירושלים בגין עבירות מין ואלימות נגד תיירת לפני כ-13 שנים

·  כתב אישום נגד שוטר שתקף ופצע את בת זוגתו

·  הציבור החרדי יהיה מחוייב להגיב רק בדואר אלקטרוני

·  עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2022, בהתאם לשינוי במדד...

·  פרקליטות און ליין - הפרוייקט החדש של פרקליטות המדינה

·  106 מיליון ₪ קנסות בגין הפרת שימוש חוק המזומן

·  גל האומיקרון - הוגש כתב אישום בגין הפרת בידוד

·  העליון נגד פייסבוק, תשלם הוצאות משפט ותעמוד לדיון ...

·  כתב אישום בפרשת ספאם, עוקץ והתחזות לחב' דואר ישראל

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מאיה שלזינגר, הנאשם והמתלוננת היו בני זוג והתגוררו יחד עם הביתם המשותפת בדירה בעיר רחובות. מעת לעת עלה חשדו של הנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם גברים אחרים, אז היה נוהג בה באופן אלים ומאיים עליה.

כך למשל, באחד המקרים, הגיע הנאשם למקום עבודתה של המתלוננת ודרש ממנה להיכנס לרכבו. בעודם יושבים ברכב, התגלע וויכוח בין השניים במהלכו אמר לה הנאשם "תורידי את המכנסיים" וכשסירבה הפשיט הנאשם בכח את מכנסיה ותחתוניה, וצעק עליה "זו** שר**ה היית עם מישהו אחר בגלל זה את לא רוצה". בהמשך פישק הנאשם בכח את רגליה במטרה לבדוק האם קיימה יחסי מין עם גבר אחר. כשביקשה שיחדל ממעשיו השיב לה הנאשם "אם לא תגידי את האמת אני ארצח אותך, אני אחתוך אותך" ובהמשך אף איים עליה באמצעות סכין יפנית בעודו חונק אותה ונושך את אפה עד כדי זוב דם. לאחר שהצליחה לחלץ עצמה מהרכב זרק הנאשם בקבוק בירה, ואת מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת וגרם להתנפצותו. המתלונן איים עליה בשנית "אם תצרחי אני ארצח אותך", סטר לה בראשה ונסע מן המקום.

 

במקרה אחר, עת הייתה המתלוננת בחודש השישי להריונה, יצאו הנאשם והמתלוננת לטייל. בעקבות חשד שהתעורר בנאשם כי המתלוננת בוגדת בו עם חבר שלו, איים עליה באומרו "את תהיי הכותרת הבאה ברצח".

במקרה נוסף כאשר חשד כי המתלוננת בוגדת בו, לקח ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה, סטר לה, חנק אותה בצווארה, הצמיד אותה לקיר ותלש ממנה את השרשרת שענדה על צווארה. בהמשך לכך איים עליה באומרו ש"יחתוך אותה לגזרים".

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה