יום חמישי, 20 בינואר 2022

כתב אישום נגד תושב חולון בן 19 בגין רצח בנסיבות מחמירות

 פרקליטות מחוז ת"א פלילי הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד ב.ב (19) מחולון בגין רצח בנסיבות מחמירות, גניבה ועוד. זאת לאחר שביצע רצח תוך התעללות בגבר בן 61.

ועוד כמה מאמרים:

·  עדכון מדרגות מס רכישה לשנת 2022, בהתאם לשינוי במדד...

·  פרקליטות און ליין - הפרוייקט החדש של פרקליטות המדינה

·  בג"צ דחה עתירה לבחון שיווין נטל מזונות הקטינים

·  106 מיליון ₪ קנסות בגין הפרת שימוש חוק המזומן

·  עד המדינה ארכי פושע, עבירות שביצע בארה"ב הובילו לגיוסו כסוכן FBI

·  גל האומיקרון - הוגש כתב אישום בגין הפרת בידוד

·  העליון נגד פייסבוק, תשלם הוצאות משפט ותעמוד לדיון ...

·  כתב אישום בפרשת ספאם, עוקץ והתחזות לחב' דואר ישראל

 

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד כנרת מור כאהן, הנאשם והמנוח הכירו באמצעות מערכת היכרויות ברשת האינטרנט, בסמוך להיכרותם עבר הנאשם להתגורר בדירת המנוח. לאחר שהמנוח גילה כי הנאשם גנב מכספו ביקש ממנו לעזוב את הדירה. כשבוע לאחר המקרה התקשר הנאשם למנוח וביקש ממנו שיאפשר לו לחזור ללון בדירה ללילה אחד בלבד, המנוח נעתר לבקשה.

הנאשם הגיע לדירת המנוח ולאחר שגלש בין אתרי אינטנרט העוסקים בדרכי המתה, נטל מהמטבח סכין חדה וגדולה, ודקר עמה את המנוח בצווארו ובראשו. המנוח הצליח להתרומם על רגליו ולהימלט לעבר דלת הדירה, אך הנאשם השיגו, ובעוד המנוח שואל את הנאשם: "למה ב.ב, למה?" הדף אותו הנאשם בעוצמה על הרצפה, נטל חפץ עץ מאסיבי וגדול, והלם עמו בראשו של המנוח, בעוצמה רבה. מיד בסמוך, בדק הנאשם את דופק המנוח ומשסבר כי עודו בחיים, נטל כרית ספה גדולה והצמידה לפניו של המנוח במטרה להביא למותו. מיד לאחר מכן, שב הנאשם ונטל את הסכין ודקר עמה את המנוח עשרות פעמים נוספות, תוך שהוא קורא לעברו: "תמות יא בן ז*** תמות יא בן ש****, מה שכולם עשו לי אני אוציא עליך את כל החרא שעשו לי כל החיים, כל האנשים שירדו עלי והציקו לי, אני אשחט אותך יא בן ש***". בשלב זה, נטל הנאשם סכין נוספת, מושחזת, שהייתה בתיק שלו, והחדיר את שתי הסכינים לתוך עומק חלל פיו של המנוח, והותירן שם.

לאחר ביצוע מעשה הרצח, פעל הנאשם בקור רוח, כאשר התקלח, צילם מספר סרטוני וידאו של גופת המנוח וזירת הרצח וגנב את כרטיס האשראי של המנוח וכן מסמכי זהות של המנוח. הנאשם נמלט מהזירה ומיד החל לפעול להעלמת הראיות.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עו"ד מור כאהן כי: " יהא זה ראוי להדגיש, כי המשיב לא בחל מלטפול עלילת שווא כלפי המנוח, בניסיון להפחית מחומרת מעשיו, בכך שטען, כי הרצח בוצע לאחר שהמנוח ניסה לאנוס אותו. בכך גרם המשיב, מעבר למעשה הרצח עצמו, גם לפגיעה אנושה בכבוד המת."

 

לנאשם יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, השמדת ראייה, שיבוש מהלכי משפט, גניבה והונאה בכרטיס חיוב.

 

לתשומת לבכם קיים איסור פרסום ביחס שם הנאשם.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה