יום רביעי, 6 במאי 2015

Be careful not to contribute to MDA

Arie sheffer MDA volunteer : " I am going to MDA motorcycle and drive you , on the MDA fuel , to bring you .. Personally , are you hiding ? What , so I scare you ? I never imagined . " ( Arie Sheffer 05/31/2014 )

אריה שפר מנכ"ל נדל"ן הים התיכון : "עד שאני עולה על האופנוע של מד"א ונוסע אליך, על הדלק של מד"א, להביא לך .. באופן אישי, אתה מתחבא? מה, עד כדי כך אני מפחיד אותך? לא תיארתי לעצמי." (אריה שפר 31.5.2014)

על הדלק של מד"א

אריה שפר ממשרד נדל"ן הים התיכון... ("על הדלק של מד"א")

אריה שפר (נדל"ן הים התיכון) מאיים: "טיול קטן בגיהינום" , ככה ניסה אריה שפר לסחוט באיומים ...

אריה שפר מנכ"ל נדל"ן הים התיכון מעיד על עצמו: "לא הבנת עם מי הסתבכת הפעם. לא התחלת להבין אפילו... אני לא עם יותר מדי סבלנות...אם שמת לב, אני גם לא מאיים, אלא ישר פועל. אבל לך החלטתי לתת עוד צ'אנס אחד קטן לפני שאני מוריד את הכפפות. יש לך בדיוק שעה" (אריה שפר 06.04.2014)

אריה שפר מנכ"ל נדל"ן הים התיכון מאיים: "אתה מתחיל טיול קטן בגיהינום שאני מסדר לך. החיים שלך לא יחזרו להיות מה שהיו עד היום, סמוך עלי.12:17 – הסיוט שלך מתחיל, כמו שלא חלמת אף פעם." (אריה שפר 06.04.2014)

מי אתה אריה שפר ?

אריה שפר מנכ"ל נדל"ן הים התיכון מאיים :"הבטחתי לך שיהיה קשה וכואב. הבטחות צריך לקיים וואי וואי מה שהולך להיות לך, יא חמור. תתכונן."  (אריה שפר 11.4.2014)

אריה שפר מנכ"ל נדל"ן הים התיכון מאיים :"אני זה שנותן את הבום הסופי בראש העקום הזה שלך." (אריה שפר 14.05.2014)

אריה שפר מנכ"ל נדל"ן הים התיכון : "עד שאני עולה על האופנוע של מד"א ונוסע אליך, על הדלק של מד"א, להביא לך .. באופן אישי, אתה מתחבא? מה, עד כדי כך אני מפחיד אותך? לא תיארתי לעצמי." (אריה שפר 31.5.2014)


תגובת אריה שפר לחופש הביטוי
"אם הבלוג עדיין באוויר – אתה מתחיל טיול קטן בגיהינום שאני מסדר לך." 

עוד פרטים על אריה שפר :

לקריאה : למה עוד מסוכן להסתבך ?! אריה שפר - נדל"ן הים התיכון



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה